سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیاسی

گزیده سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع مدیران کارکنان خبرگزاری ایسنا :

مسؤولیت رسانه‌ها مهم است، چون اگر با کتمان حقایق یا وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها، باعث انحراف افکار عمومی شوند، مرتکب گناه نابخشودنی خواهند شد .

ایشان با یادآوری فشارهایی که طی سالهای گذشته بر رسانه‌های مستقل وجود داشت، رعایت اعتدال و انصاف خبرگزاری دانشجویی ایران را نسبتاً قابل قبول خواند و گفت: این رویکرد به خاطر حفظ روحیات دانشجویی در آن خبرگزاری است و حفظ این روحیه در بعضی از رسانه‌ها، آن هم در شرایطی که انتشار اخبار ناروا و آمارهای دروغین دیکته می‌شد، یادآور آن بیت است که می‌گوید: از این سموم که برطرف بوستان بگذشت/ عجب که مانده گلی یا که بوی نسترنی.

اگرچه در خیلی از جوامع به اسم انتخابات، انتصابات انجام می‌شود، ولی در کشورهای مدعی دمکراسی، مخصوصاً کشورهایی با مبانی اسلامی، مطالب باید بدون رنگ و لعاب یا سانسور به مردم گفته شود تا براساس آن تصمیم بگیرند و مسوولین را برای ادامه مسیر جامعه انتخاب کنند.

من که جانشین امام راحل و فرمانده جنگ بودم، می‌دانستم جنگ فرسایشی چه بر سر مردم می‌آورد! و چگونه امکانات دو کشور اسلامی نابود می‌شود!، چون می‌دانستم دنیای استکباری نمی‌گذارد ایران به پیروزی نظامی برسد.

ایشان درایت امام راحل برای قبول قطعنامه را برخاسته از ویژگی ذاتی ایشان برای رهبری جامعه اسلامی دانست وگفت: اگر ایشان مشکل جنگ را حل نمی‌کرد، چه بسا تا سالها و شاید تا امروز ادامه داشت.

رهبری معظم که بر همه مسایل احاطه دارند، از دولت و تیم دیپلماسی آن حمایت می‌کنند، امّا عده‌ای که اتفاقاً ادعای پیروی دارند و دیگران را متهم به بی‌بصیرتی می‌کنند، هنوز به مخالفت‌ها ادامه می‌دهند.

 

 





برچسب ها : تا حدودی سیاسی  ,




درباره وبلاگ

جستجو

آمار


    بازدید امروز : 13
    بازدید دیروز : 151
    کل بازدید : 916423
    تعداد کل یاد داشت ها : 1623
    آخرین بازدید : 103/2/28    ساعت : 1:33 ص

دانشنامه مهدویت

دیگر امکانات