سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

هاشمی

آیت‌الله  موسوی اردبیلی :

آیت‌الله  موسوی اردبیلی به دیدار خود قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی  اشاره کرد و گفت: ‌ قبل از اینکه ایشان ثبت‌نام کنند با ایشان دیدار داشتم و پرسیدم آیا از شرایط خسته شده‌اید یا نه؟ ایشان در پاسخ گفتند: خسته شدم؛ به ایشان گفتم: اگر می‌خواهید کاری برای مردم و کشور انجام دهید، معطل نکنید و ثبت‌نام کنید، چرا که اگر دخالت نکنید وضع کشور بد‌تر از گذشته خواهد شد و باید جواب خدا را بدهید؛ ‌ ایشان بعد از چند روز تماس گرفتند و گفتند که بعد از فکر کردن به این نتیجه رسیدم که حق با شماست .

وی اضافه کرد: بعد از اینکه ایشان ثبت نام کردند و شنیدم که ایشان را کنار گذاشتند و ردصلاحیت کردند، ‌ با یکی از اعضای شورای نگهبان گفت‌و‌گویی داشتم و به ایشان گفتم که شنیدم ایشان را کنار گذاشتید؛ ‌ گفتم: این کار را نکنید، این کار مردم را ناامید می‌کند؛ ‌ ایشان هم گفت: به فلان شخص بگویید، چرا که او بیش از همه به این کار اصرار دارد؛ بعد از چند روز هم شنیدیم که گفتند به بهانه پیری و از کار افتادگی ایشان را رد صلاحیت کردند در حالی که همه می‌دانیم ایشان برای سیاست پیر نیست. این مرجع تقلید تصریح کرد: رد صلاحیت آیت‌ا...‌هاشمی‌رفسنجانی مردم را عصبانی کرد و سبب شد که مردم در انتخابات به حرف ایشان گوش کنند و بنابر توصیه ایشان به آقای روحانی رأی دهند.

وی خاطرنشان کرد: حتی بعد از ردصلاحیت آیت‌ا...‌ هاشمی‌رفسنجانی، ‌ آقای روحانی خدمت من آمد و گفت: اگر صلاح می‌دانید و هر کاری لازم می‌دانید بگویید تا من انجام دهم که من به ایشان گفتم شما فعلا کاری نکنید چرا که شاید وضعی پیش بیاید که حتی آقای‌ هاشمی و همین طور آقای خاتمی از شما حمایت کنند. آیت‌ا... موسوی اردبیلی ادامه داد: ‌ خوشبختانه با روی کار آمدن دولت جدید می‌بینیم که اشکالات جدی در کار‌ها وجود ندارد و فعلا اوضاع امیدوارکننده است.

 





برچسب ها : تا حدودی سیاسی  ,




درباره وبلاگ

جستجو

آمار


    بازدید امروز : 69
    بازدید دیروز : 103
    کل بازدید : 916328
    تعداد کل یاد داشت ها : 1623
    آخرین بازدید : 103/2/27    ساعت : 12:25 ع

دانشنامه مهدویت

دیگر امکانات