ظریف در پرمخاطب ترین برنامه زنده تلویزیونی اروپا 

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران در اولین ساعات صبح دوشنبه و در چهارمین روز از سفرش به آلمان،میهمان شبکه تلویزیونی ZDF در پرمخاطب ترین برنامه زنده این شبکه خبری بود.

به گزارش ایرنا،برنامه زنده صبحگاهی ? صبح بخیر آلمان ? که همه روزه از ساعت 7 تا 8 صبح آلمان از شبکه خبری ZDF به صورت زنده پخش می شود،مخاطبان بیشماری دارد و در این برنامه اخبار مهم روز گذشته مرور و یک میهمان ویژه حضور دارد که دوشنبه 3فوریه ( 14بهمن) این میهمان ویژه که مردم منتظر شنیدن سخنانش بودند، وزیر امور خارجه ایران بود.

مجری این شبکه خبری قبل از آغاز گفت و گوی مستقیم با وزیر امور خارجه ایران در گزارشی کوتاه، دیدارها و ملاقات های دیپلماتیک و همچنین خوش و بش های دوستانه ظریف با برخی از سران و مقام های حاضر در حاشیه نشست امنیتی مونیخ و همچنین حضور وی در نشست ویژه ایران در این نشست بین المللی با همراهی مدیرکل آژانس بین المللی اتمی، سناتور آمریکایی و وزیر امور خارجه سوئد را همراه با تصاویری از خنده های شیرین دیپلمات کارکشته ایرانی به تصویر کشید.

در این گزارش کوتاه،تلویزیون آلمان همچنین صحنه هایی از حضور فعال،شاداب و در عین حال با اقتدار و قاطع وزیر امور خارجه ایران در نشست امنیتی مونیخ را به تصویر کشید که نشان از روزهای پرکار وی در نشست سه روزه مونیخ بود.

در ادامه،مجری این شبکه سوالات خود را با وزیر امور خارجه ایران مطرح کرد و ظریف نیز درحالی که لیوان چای اول صبح خود را در دست داشت با آرامشی مثال زدنی پاسخ های خود را به مجری و دیگر مخاطبان آلمانی ارائه کرد.

 





برچسب ها : تا حدودی سیاسی  ,




درباره وبلاگ

جستجو

آمار


    بازدید امروز : 10
    بازدید دیروز : 76
    کل بازدید : 916496
    تعداد کل یاد داشت ها : 1623
    آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 8:36 ص

دانشنامه مهدویت

دیگر امکانات