سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سیاسی

 «می‌توانم این سوال را هم بپرسم؟» کاغذی که سوالاتش را در آن نوشته به سمت احمدی‌نژاد می‌گیرد. دقایقی پیش از شروع یکی از برنامه‌های پرشمار گفت‌وگوی تلویزیونی رییس دولت سابق با مردم است.

در تمام دولت جناب معجزه هزاره سوم آقای احمدی نژاد به راحتی نه تنها مجریان که سوالات را هم خودشان تعیین می کردند که وقتی پشت صحنه دو مورد از این اتفاقات پخش شد موجب نارضایتی اصحاب رسانه گردید، اما اکنون که گزینه مورد نظر صدا و سیما متاسفانه رای نیاورده و دولت منتخب ملت مورد رضایت آقایان نیست سخن از استقلال رسانه ملی می رود و برنامه زنده رییس جمهور با یک ساعت و نیم تاخیر پخش می گردد !! صدا و سیما بعد از هشت سال که نقش یک ستاد تبلیغاتی را برای جناب احمدی نژاد بازی کرده است حالا سخن از استقلال می زند!!

فقط برای معجزه هزاره سوم این امکان بود که هر دستاورد و صحبت خود یا وزرایش در چندین برنامه خبری و تحلیلی تمجید و تحسین شود یادمان باشد فقط تمجید و تحسین،  اما وای بر آن دولتی که منتخب ملت باشد و آقایان ناراضی شوند !!!

 در دوره محمد خاتمی، رییس دولت اصلاحات، صداوسیما تنها در طی هشت‌سال یک‌بار این فرصت را به خاتمی داد که او در اولین ماه‌های دوران ریاست‌جمهوری‌اش به تلویزیون بیاید و به‌طور زنده در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم به سوالات آنان پاسخ گوید وگرنه در تمامی سال‌های بعد صداوسیما به‌عنوان یکی از منتقدان دولت اصلاحات تبدیل شد و بسیاری از دستاوردهای دولت در حد خبری کوتاه از نظر مردم می‌گذشت و حالا نوبت روحانی است که این تجربه را با صداوسیما تکرار کند.

 وزرایش تبدیل به سوژه خنده برنامه‌های خبری می‌شوند و منتقدانش فرصت بسیاری برای تاختن به دولت تدبیر در صداوسیما دارند.

امیدواریم این رسانه بیش از علایق سیاسی خود رفتار حرفه ای و حفظ اعتماد ملت خویش را منظور دارد.

والسلام

 





برچسب ها : تا حدودی سیاسی  ,




درباره وبلاگ

جستجو

آمار


    بازدید امروز : 42
    بازدید دیروز : 76
    کل بازدید : 916528
    تعداد کل یاد داشت ها : 1623
    آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 2:54 ع

دانشنامه مهدویت

دیگر امکانات