سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

اگر برخورد نکردند منتظر باشند که حزب الله برخورد کند . ….

بخشی از افاضات آقای سازور مداح :

ممکن است که کار به تعطیلی سینما و تنبیه آقای کارگردان بکشد.....  سیدالشهدا یک جمله‌ای دارد که می‌فرمایند «ان الحیات عقیدة و جهاد» یعنی زندگی عقیده و مبارزه و جهاد برای آن عقیده است. ... اگر با این کار برخورد کردند که هیچ، اگر برخورد نکردند منتظر باشند که حزب الله برخورد کند. این هشدار به همه آقایان است. وقتی مسئولان نتوانند حق دین را از چهار تا آدم بی‌دین بگیرند، حزب الله خودش دست به کار می‌شود.

............................................

این مداح عزیز که شاید چندان هم مطرح نباشد به راحتی اعلام می کند که کارگردان تنبیه و سینما تعطیل می گردد، ایشان تقصیر خودشان نیست، از بزرگترهایشان که یکی هر فحشی که بخواهد در مجلسش نصیب رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام می کند و آن بزرگترش هم در اتوبان هفت تیر کشی می کند ... حالا باید هم بیاید و برای همه شاخ و شانه بکشد و از هیچ قانون و قوه ای نترسد آخر می داند قانون برای او و امثال او نیست آنها از هفت دولت آزادند، او خوب می داند که هر تهدیدی بکند پایش گیر نیست ، آخر اگر امثال او نباشند عده ای روشی جز روش استفاده از شعبان بی مخ ها برای ادامه حیات سیاسی شان با نام اسلام و اهل بیت ندارند...


ایشان می فرمایند سیدالشهدا یک جمله‌ای دارد که می‌فرمایند «ان الحیات عقیدة و جهاد» یعنی زندگی عقیده و مبارزه و جهاد برای آن عقیده است ، مداح عزیز، شما و اکثر هم کیشانتان آیا برای همین عقیده و جهاد تا جیب هایتان را چند میلیون پر پول نکنند آیا حاضرید حنجره عزیزتان را به زحمت اندازید، در این جهاد و عقیده که تمامش برایتان اسم و رسم و پول آورده و خدای ناکرده اخمی بر صورتان نمی نشیند چه خوب یقه چاک می کنید ، می ترسید دکان پر رونقتان بسته شود، چرا نمی روید به دوستانتان که دیگر نه سبک های رقاصه ها که عین آن را می خوانند یک نصیحت و امر به معروفی کنید، چرا برای چهره ای که از اهل بیت ساختید و ارزشهای او را به یغمای مرید بازی ها و جلب مشتری کردید و از آنها چهره ای ساختید که هزار فیلم هم وقاحت آن را ندارد چرا یقه چاک نمی کنید؟؟؟؟مشکل امام حسین و اهل بیت نشان دادن چهره نیست ، که البته پوسترها و عکس هایشان همه جا هست و الحمدلله از شما صدایی هم در نیامده ، مشکل آنها ارزشهایشان است که در مجالس اکثر شما خبری از آن نیست !!


در ادامه کارگردان و عوامل فیلم را بی دین خطاب کرده اید، اصلا به شما نباید خرده گرفت آخر تهمت و ریختن آبروی هر کسی که مثل شما فکر نکند در مذهب شما حلال و بلکه ثواب است، این است ثمره آن مکتبی که ارزشهای امام حسین را ذبح شرعی می کند و برای تصویرش که یک نکته دسته چندم است می خواهد خون به راه بی اندازد!!

 

 

 

 





برچسب ها : تا حدودی سیاسی  ,




درباره وبلاگ

جستجو

آمار


    بازدید امروز : 158
    بازدید دیروز : 370
    کل بازدید : 915405
    تعداد کل یاد داشت ها : 1623
    آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 7:7 ع

دانشنامه مهدویت

دیگر امکانات