سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

مادر ستار بهشتی فتنه گر است؟؟!!!

دوستان، می گویند خانم اشتون با عوامل فتنه دیدار کرده و در نتیجه دولت استقلال مملکت را فروخته و یا به قول آقای کوچک زاده، از کاپیتالاسیون هم بدتر شده است!!! بگذریم از اینکه روسای جمهور ما وقتی به آمریکا می روند با هر کس که بخواهند از جمله خاخام های ضد صهیونیست و مصاحبه هایی که آزادانه در نقد آمریکا و ... می کنند و اتفاقا از شبکه های معتبر خودشان هم پخش می شود و هیچ کس هم یقه دولت را نمی گیرد، آخر آنها این آزادی را یک امر مسلم و کوچک می دانند و کسی با این عوام فریبی ها نه می تواند اعتبار کسب کند و نه حتی رای تندروها را جذب کند.

اما مادر این ستار بهشتی که داغ فرزند دیده و یک بانوی محجبه است و بگذریم که چه مسائلی بر خود و پسرش رفته آیا عوامل فتنه است؟؟!! آیا او هم از آمیکا و اسرائیل پول گرفته است؟؟!! ای کاش به جای خانم اشتون مسئولین امنیتی قضایی ما رفته بودند.

افراط گرایان اگر هر هفته مجالی برای لعن و تکفیر و دشنام پیدا نکنند باور کنید در فضایی سالم و آرام عمر سیاسی شان به پایان می رسد و باید این صندلی شیرین قدرت را رها کنند. آنها خوب می دانند آب شفاف و زلال ضدیت آنها را با اسلام و منافع ایران نشان می دهد از این رو هر هفته با بحران های آبکی درست کردن فقط آب را گل آلود می کنند.!!

والسلام 

 





برچسب ها : تا حدودی سیاسی  ,




درباره وبلاگ

جستجو

آمار


    بازدید امروز : 7
    بازدید دیروز : 47
    کل بازدید : 916163
    تعداد کل یاد داشت ها : 1623
    آخرین بازدید : 103/2/26    ساعت : 4:30 ص

دانشنامه مهدویت

دیگر امکانات