سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جناب حجت الاسلام آقا تهرانی عضو رشید جبهه پایداری فرموده اند :

«برخی در داخل احساس می‌کنند که فضا باز شده و می‌شود کارهایی کرد. ....احساس میکنند میدان باز است و دارند بی‌گدار به آب می‌زنند. غافل از اینکه اگر این جریان جلو بیاید مردم جلوی آنها خواهند ایستاد.»

نقدی بر سخن حجت الاسلام آقا تهرانی :

حضرت آقا، ما از شما که زمانی در تلویزیون مشق اخلاق بر خلایق می کردید انتظار نداشتیم بعد از کسوت نمایندگی مجلس رخت اخلاق به در آورده و چنین بر منتقدین و مخالفین نظرات خود لگد خشونت بکوبید ... آخر در این مملکت پس از 35 سال کیست که نداند این کسانی که شما مردم می نامید جز عده ای قلیل و معلوم الحال که از هر قانونی معاف اند و آنچه دلشان بخواهند می کنند و فقط چشمان حیران ملتی سر درگم و آه و ناله کتک خورده ها بدرقه راهشان است نه تنها مردم نیستند که یک گروه کوچک اما مصون اند.

اینان همان آنانی هستند که نه حرمت علم نگه می دارند و نه عالم و نه نویسنده و نه هنرمند و نه سیاستمدار و نه هر کس دیگر ... یا باید باب میلشان باشی یا کتک و کتک و کتک و خنده های تهوع آور آنان پس از این اعمال زشت و ننگین که آبروی اسلام و دین را می برند و نزد عامه و خاصه اسلام را بدنام می کنند.

معلم اخلاق عزیز نه اینان نماینده مردم اند و نه نماینده خدای مردم و نه بویی از اخلاق و دینداری برده اند... کاش به عنوان معلم اخلاق ذره ای به آنها یاد می دادید که جواب سخن، سخن است و جواب فیلم و هنر هم فیلم و هنر است نه آن کارهای شرم آور ...

والسلام.

 





برچسب ها : تا حدودی سیاسی  ,




درباره وبلاگ

جستجو

آمار


    بازدید امروز : 38
    بازدید دیروز : 47
    کل بازدید : 916194
    تعداد کل یاد داشت ها : 1623
    آخرین بازدید : 103/2/26    ساعت : 10:46 ص

دانشنامه مهدویت

دیگر امکانات