سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آزادی بیان از نوع دلواپسان!!

چند وقتی است که دلواپس ها دم از آزادی بیان و فضای خفقان می زنند، اما آیا می توانند آن لکه ننگی که در تمام طول این انقلاب تا همین امروز،  از کتک کاری اندیشمندان و اساتید دانشگاه مخالفشان، تا حمله های غیر انسانی به تجمعاتی که از نظر آنها درست نبوده، تا بستن روزنامه ها و لغو مراسمات و  .... که یا خودشان دخیل بوده اند و یا کف و سوت زده اند!!! را می توانند پاک کنند...

 حالا هم که می گویند خفقان است و آزادی نیست هم نشریه و روزنامه دارند و هم تجمع برگزار می کنند هم مراسم دیگران را بر هم می زنند و حتی به جشنواره فیلم فجر هم رحم نمی کنند و تهدیدشان کارگردان ها و هنرمندان را هم بی نصیب نگذاشته!! در این همه فعالیت نه خبری از زندان هست و نه دست گیری و نه کتک کاری!! همان کاری که آنها همیشه با مخالفانشان کرده اند!!

این جماعت، عجیب جماعتی هستند که با آن سابقه سیاه و تاریک که جز تاریخ نمی تواند پرده از آن همه زشت کاری بردارد حالا دم از آزادی بیان و ... می زنند. ماکیاول اگر می دانست کسانی در مشرق زمین چنین تئوری های او را در ظاهر رد و در باطن جامه عمل می پوشانند قطعا وصیت می کرد در ایران خاک گردد تا روحش از این همه شیرین کاری حضرات فیض ببرد.

این همه عصبانیت آنها از اینکه دکان تحریم و خفقان و تک صدایی آنها اندکی (خدا می داند اندکی) دارد به خطر می افتد و مردم می فهمند که چگونه منافع ملی آنها فدای قدرت طلبی و به ظاهر انقلابی گری عده ای شده است این چنین دلواپس شده اند!!!

والسلام





برچسب ها : تا حدودی سیاسی  ,




درباره وبلاگ

جستجو

آمار


    بازدید امروز : 107
    بازدید دیروز : 211
    کل بازدید : 915565
    تعداد کل یاد داشت ها : 1623
    آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 5:22 ع

دانشنامه مهدویت

دیگر امکانات