سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باید به دولت اعتماد کرد/ محرمانه بودن مذاکرات عقلانی است

احمد توکلی در خصوص محرمانه بودن محتوای مذاکرات نیز گفت: عقل اقتضا می کند که همینطور باشد مگر می شود مذاکرات دیپلماسی را قبل از به نتیجه رسیدن سر خیابان جار زد، محرمانه ماندن مذاکرات کار معقولی است.

به گزارش آخرین ، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید دولت را در بحث مذاکرات کمک کرد، گفت: البته همه ما نگران هستیم، ولی باید اعتماد کنیم تا ببینیم دولت چه می کند.

احمد توکلی نماینده مردم تهران در حاشیه جلسه امروز پارلمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نظر مجلس در خصوص پیوستن ایران به پروتکل الحاقی چیست؟، گفت: در قانون اساسی تصمیم گیری در مورد ملحق شدن به این پروتکل با مجلس است و مجلس هم راضی نمی شود که بدون بدست آوردن امتیازی که حق ملت ایران است، این موضوع را بپذیرد.

وی اظهار داشت: ما اساسا با پذیرفتن پروتکل مخالف نیستیم اما شروطش این است که از مواهب آن برخوردار باشیم و غربی ها نیز این موضوع را بپذیرند در این صورت مجلس نیز تصمیم گیری مناسبی خواهد کرد.

توکلی در پاسخ به این سوال که مذاکرات ژنو را چطور ارزیابی می کنید، گفت: من به مذاکرات خوشبین هستم اما امتیاز را خیلی لازم می دانم.

وی همچنین در خصوص محرمانه بودن محتوای مذاکرات نیز گفت: عقل اقتضا می کند که همینطور باشد مگر می شود مذاکرات دیپلماسی را قبل از به نتیجه رسیدن سر خیابان جار زد، محرمانه ماندن مذاکرات کار معقولی است.





برچسب ها : تا حدودی سیاسی  ,




درباره وبلاگ

جستجو

آمار


    بازدید امروز : 7
    بازدید دیروز : 219
    کل بازدید : 914620
    تعداد کل یاد داشت ها : 1623
    آخرین بازدید : 103/2/11    ساعت : 1:9 ص

دانشنامه مهدویت

دیگر امکانات