سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نژاد پرستان صهیونیسم از دیدگاه شخصیت های غربی.

 

صهیونیسم از نگاه شخصیت های برجسته غرب

 

  

آلبرت انیشتین این گرایش را این گونه محکوم کرده بود:

«به نظر من، خردمندانه تر آن است که با عربیان بر اساس یک زندگی مشترک مسالمت آمیز توافق حاصل آید نه آن که دولتی یهودی ایجاد شود... درک من از طبیعت ذاتی یهودیت با ایده یک دولت یهودی در تعارض است، دولتی که از مرزها، یک ارتش و یک برنامه قدرت دنیوی، هر چند میانه رو و خاضع، برخوردار باشد. من از تالی فاسدهای داخلی یی که یهودیت به دلیل گسترش ناسیونالیسم تنگ نظر درون گروهی ما تحمل خواهد کرد هراسناکم...

ما دیگر یهودیان دوره مکابیان نیستیم. از نو نماد یک ملت را یافتن، به مفهوم سیاسی کلمه، همسنگ آن است که از روحانیت گروه خود، که آن را وامدار نبوغ پیامبران خویش هستیم کناره گیریم.»

 

جواد ماگنز در دانشگاه عبری بیت المقدس که او از سال 1926 ریاست آن را به عهده داشت، در آغاز سال تحصیلی 1946، در نطق بازگشایی خود چنین گفت1 :

 

«اکنون این تفنگ ها هستند که به جای یهودیان حرف می زنند... این است تورات جدید سرزمین اسرائیل. دنیا اسیر جنون نیروی فیزیکی شده است . خدا یهودیت و ملت اسرائیل را از اسیر شدن در این جنون حفظ نماید.

  

منبع :
1.ربی موشه منوهین، The Decadence , thime of jadaism in our صفحه 324، 1969
2.صهیونیسم علیه یهودیت ص 21

  

  

 

صهیونیسم از دیدگاه شخصیت های برجسته غرب

 

ژان ژاک روسو :
خدای شما، همان خدای ما نیست. خدایی که قومی را برمیگزیند تا سایر اقوام را از بین ببرد، خدای همه ی انسان ها نیست. 1
  (( بنیامین فراکلین)) رئیس اولین مجمع مجلس موسسان ایالت متحده آمریکا بعد از استقلال آن در سال 1779 در یکی از سخنرانی های خود چنین گفت :
  یهودیان همچون مساکین و فقرا وارد سرزمین های مختلف می شوند و بیدرنگ زمام امور این ممالک را دراختیار می گیرند .آنان آنگاه بر اهل این سرزمینها برتری جسته و آنان را از خیرات و برکات سرزمین خویش محروم می کنند .
یهودیان شیطانهای دوزخند و خفاشان شب و مکنده خون ملتها .....
آقایان : به خاطر مسئولیتی که در قبال مصلحت ملت ونسل های آینده آن دارید ، این جماعت فاسد و هرزه را ازمملکت خود بیرون کنید ، قبل از آنکه وقت بگذرد .
مطمئن باشید که آنان به نوادگان ما رحم نخواهند کرد و دراندک زمانی آنان را همچون بردگانی در خدمت خویش خواهند گرفت . روزی خواهد رسید که آنان پشت میزهای خود لم داده ، با شادی و سرور بر حماقت و نادانی ما می خندند وجهالت ما را به مسخره می گیرند .
اما سخنان بنیامین فرانکلین دود شد و به هوا رفت زیرا صهیونیسم موفق شد با بسیج کلیه دوستان و یاران خویش ازفراماسونرها و سرمایه دارها ، پیشنهاد فرانکلین را در مجلس موسسان رد کرده و تلاشهای اورا بی اثر سازد
یهودیان تمام شماره های روزنامه (چارلز بیکنی) که این سخنرانی را در روز بعد به چاپ رسانده بود خریداری نموده و آتش زدند .

منبع :
1.محاکمه صهیونیسم اسرائیل صفحه 23
2.الیهود العالمیه ، صفحه 74 

 

 

 

 

 

 





برچسب ها : نمایشگاه بزرگ صهیونیزم شناسی  ,

تشابه ایدئولوژی رژیم صهیونیستی و ایدئولوژی جنگ های صلیبی

تشابه ایدئولو‍ی رژیم صهیونیستی و ایدئولوژی جنگ های صلیبی

 

جنگ های صلیبی که الگوی دیرینه برای شیادی صهیونیست هاست ، ریشه و اساس این اشتباهات است. شوالیه های صلیب بر دوش در تمام جاده های اروپا ، قبل از این که در بیت المقدس ،

 یهودیانی را به کنیسه هایشان پناه برده بودند ، زنده زنده بسوزانند و از خون مسلمانان سیل به راه بیندازند ، (( کشتار ))های خونینی را در جوامع یهودی به راه انداخته ، و مسیحیان قسطنطنیه را

قتل عام کرده بودند.

در هیچ یک از این اعمال نشانی از حضور عیسی مسیح نیست ، در حالی که بهانه ی این قاتلان ، نجات قبر عیسی بود.

ادعای صهیونیست ها نیز یک بهانه ی مذهبی و یک شیادی از همین نوع است و نمونه ی بارز آن اظهارات بن گوریون است که کوچک ترین اعتقادی را به وجود خدا نداشت: (( ما سومین

قلمرو حضرت داود را از نو بنا خواهیم کرد.)) و این کار را با حمله به بیت المقدس ، به کمک بمب ناپالم انجام می دهند، همانطور که داود و جنگ جویان صلیبی با شمشیر و آتش آن را

 تصرف کردند و با این کار راه را برای بت پرستی صهیونیسم که سرزمین اسرائیل را جانشین خدای اسرائیل کرده است، هموار نمودند.

پروفسور اسرائیل شاهاک ، این مطلب را چنین عنوان می کند :

(( اکثریت ملت ما یک بت را جانشین خدا کرده اند، درست مانند آن زمان که قومبنی اسرائیل به پرستش گوساله ای زرین مشغول شدند. نام بت جدید آن ها دولت اسرائیل است.))

 منبع : کتاب محاکمه صهیونیسم اسرائیل ص 51





برچسب ها : نمایشگاه بزرگ صهیونیزم شناسی  ,

آموزش و پرورش اسرائیل بزرگترین دستگاه تروریسم پروری

آموزش و پرورش اسرائیل بزرگترین دستگاه تروریسم پروری

 

در سطح تربیتی و اجتماعی ، شیوه‌های اسرائیلی آموزش ، پاسخی مثبت به اهداف و رویکردهای ایدئولوژی صهیونیسم و تأکیدی بر اصول ثابت آن در یهودی کردن سرزمین و تاریخ فلسطین و پدید آوردن انسانی مناسب برای آن بوده است ؛ زیرا به قول «اوری اونیری» نویسنده اسرائیلی ، ایدئولوژی صهیونیسم برکل نظام کنونی اسرائیل مسلط است و به کودکان گهواره‌ها و دانش‌آموزان مدارس آموخته می‌شود و در این راه از تمام ابزارهای آشکار و نهان برای اقناع افراد استفاده می‌شود.

به لطف سازگاری ایدئولوژیک کودکان اسرائیلی ، نظام‌های آموزشی و سایر دستگاه‌های حاکم این ایدئولوژی توانسته‌اند نسلی به وجود آورند که درونشان پر از خودخواهی ، تعصب قومی و افتخار به نژاد برگزیده است.

یشعیاهو بن بورات [روزنامه‌نگار اسرائیلی] می‌گوید :« من از هفت سالگی برای فعالیت نظامی با هدف اشغال فلسطین تربیت شدم و پرورش یافتم . ما در اتریش با این احساس زندگی می‌کردیم که روزی خواهد آمد که فلسطین با قدرت بازو اشغال می شود. آنها بی‌توجهی به شهروندان عرب را به من آموزش دادند و مرا با این اعتقاد پرورش دادند که سرزمین اسرائیل برای ماست.

بدین‌ترتیب مشخص می‌شود که تربیت در اسرائیل شیوه‌ای صهیونیستی و مبتنی بر تجاوز ، خشونت و برنامه‌ریزی برای توسعه‌طلبی و منع دیگران از رسیدن به حقوق انسانی و مدنی است. به نظر وکیلی به نام «ویلیتسا لانفر» سیاست اسرائیل « روی آموزش جنگ ، نهادینه کردن احساسات قومی و کینه‌ورزی نسبت به اعراب در بین دانش‌آموزان متمرکز شده است» تا طبق گفته پروفسور شاحاک ،«اکثر یهودیان اسرائیل با کینه و تحقیر به فلسطینیان نگاه کنند».

منبع : تروریسم صهیونیستی ص 96
آموزش و پرورش اسرائیل بزرگترین دستگاه تروریسم پروری

   برای ارائه تصویری روشن از تأثیرگذاری این نوع تربیت در ایجاد ارزش‌هایی مثل خشونت‌طلبی ، تجاوزگری ، تعصب و انزواطلبی به نظرسنجی‌ای اشاره می‌کنیم که جورج تاماران ، استاد روان‌شناسی دانشگاه تل‌آویو ، از دانش‌آموزان مدارس ابتدایی به عمل آورده است. در این نظرسنجی که بسته به محل نظرسنجی در مدرسه ، کیبوتس یا شهر انجام شد ، بین 66 تا 95 درصد از سؤال‌شوندگان محو و نابودی کامل اعراب را تأیید کردند.

  

سربازان احتیاطی که در جریان عملیات «دیوار بازدارنده» در منطقه طولکوم خدمت می‌کردند ، وقتی بسته‌های هدایای دریافتی خود از دانش‌آموزان منطقه مرکزی را باز کردند غافلگیر شدند ، زیرا بچه‌ها نامه‌های زیادی برای سربازان نوشته بودند و از آنها خواسته بودند به قوانین توجهی نکنند و تا حد امکان تعداد بیشتری از اعراب را به قتل برسانند. «الف» یکی از سربازان احتیاطی بود که به موجب فرمان شماره«8» ، به واحد احتیاط پیوسته بود. او گفت : وقتی نامه دریافتی را باز کردم ، از تعجب شوکه شدم ، زیرا در نامه نوشته شده بود :« من برای اینکه تو سالم به خانه برگردی دعا می‌کنم و از تو خواهش می‌کنم به خاطر من دست‌کم ده نفر از اعراب را بکشی». نویسنده این نامه در ادامه افزود.« به قوانین توجهی نکن و آنان را به رگبار گلوله ببند. در ضمن ، یک عرب خوب کسی است که مرده باشد».

زمانی «الف» دوستش را از مضمون نامه مطلع کرد، دریافت که موضوع نامه او یک مورد خاص نبوده و در نامه‌های سربازان دیگر سخنان شدیداللحن‌تری نوشته شده است ؛ از جمله «فلسطینیان در جهنم می‌سوزند و خداوند نام آنان را محو می‌کند. آنان را با سلاح «ام 16» گلوله‌باران کنید». دیگری نوشته بود :« از تو خواهش می‌کنم تا جایی که می‌توانی تعداد بیشتری از اعراب را بکشی». در نامه دیگری یکی از دانش‌آموزان برای سربازان آرزوی موفقیت کرده و ادامه داده بود :« به من بگو که تیراندازی به روی اعراب چقدر زیباست ؟ به این اشعار گوش کن : عرب خوب عربی است که مرده باشد. عرب قهرمان عربی است که در گور دفن شده باشد».

عبارت‌هایی مثل « عرب خوب عربی است که مرده باشد» یا «تمام اعراب نفرت‌انگیز را بکشید و کسی از آنان را زنده نگذارید» در بسیاری از نامه‌ها تکرار شده بود. یکی از دانش‌آموزان با بیان شور و اشتیاق خود برای شرکت در نبرد نوشته بود :« من می‌دانم که جنون‌آمیز به نظر می‌رسد ، اما دوست دارم آنجا باشم و به سمت همه آنان شلیک کنم. تمام اعراب باید بمیرند».[1]

بدین ترتیب ملاحظه می‌شود که ما در برابر برنامه‌ای قرار داریم که یک کینه‌جویی حساب شده را به جوانان اسرائیلی آموزش می‌دهد


[1]  تمام این شهادت‌ها در روزنامه یدیعوت آحرونوت در تاریخ 7/5/2002 آمده است . ترجمه حلمی موسی السفیر ، 13/5/2002.

 





برچسب ها : نمایشگاه بزرگ صهیونیزم شناسی  ,

در گلستانی که بلبل بشنود توبیخ زاغ...

....راه آهن گر بخواهی، مُرده ات بیرون کشند

در چراگاه وطن گو اسب و استر زنده باد

در محیطی کامتیازی نیست بین فضل و جهل

آن مکرّر مرده باد و این مکرّر زنده باد

گر کسی گوید که ((حیدر قلع? خیبر گرفت))

جای ((حیدر)) جملگی گویند ((خیبر زنده باد))

ور کسی از خولی و شمر و سنان مدحی کند

جملگی گویند با اصوات منکر : زنده باد

آن که گوید ((مُرده باد)) امروز در حق کسی

رشوتی گر داد ، گوید روز دیگر زنده باد

از پی تغسیل و دفن مردمان زنده دل

مرده شو در این محیطِ مرده پرور زنده باد

در گلستانی که بلبل بشنود توبیخِ زاغ

راح و ریحان مُرده باد و خار و خنجر زنده باد

مردم دانای سالم مرده و اندر عوض

دولت زشت ضعیف زرد پیکر زنده باد...





برچسب ها : جملات ناب  ,

 

ما را چه که باغ لاله دارد؟

ما را چه که خسته ناله دارد؟

ما را چه که گربه می کند تخم؟

ما را چه که گاو می زند شخم؟

ما را چه که گوش خر دراز است؟

ما را چه که چشم گرگ باز است؟

ما را چه که حمله می کند ببر؟

ما را چه که قطره بارد از ابر؟

ما را چه که شاخ گاو تیز است؟

ما را چه که تخمِ قحبه هیز است؟

ما را چه که میش برّه دارد؟

ما را چه که اسب کرّه دارد؟

ما را چه به جنگ روس و ژاپن؟

یا حمل? بالُن و دراگُن؟

ما در غم خویش ناله داریم

کاندوهِ هزار ساله داریم

هستیم چو مرغِ پر شکسته

از تیر قضا نژند و خسته

نه جفت و نه آب و دانه داریم

نه لانه ، نه آشیانه داریم

ما شکوه ز بختِ خویش داریم

زاری به درونِ ریش داریم

ما پش? دامِ عنکبوتیم

باد برهوت بر بروتیم

چون سگ به هوای استخوانیم

بی توش? علم و مای? فن

افتاده به گردِ بام و برزن

بی خاصیتِ کمال و تقوی

از فضل و هنر کنیم دعوی

انواع هنر به خویش بندیم

بیهوده به ریش خویش خندیم...





برچسب ها : چرت و پرت  ,


 ادبیات خشونت پرور رژیم صهیونیستی ....

 

ادبیات خشونت پرور رژیم صهیونیستی...

 

در ادبیات یهودی تمام ارزش‌ها و مراتب انسانی متعلق به یهودیان است و اعراب مسلمان افرادی ترسو ، کثیف ، عقب‌مانده ، تنبل و پلید هستند که از هرگونه تمدنی به دورند. در مقابل ، یهودیان دارای تمام ویژگی‌های تمدنی جدید هستند و قهرمانانی متفاوت به حساب می‌آیند.

تاریخ ، هیچ ادبیاتی را به خود ندیده است که دستاوردهای آن برای تجسم تصویر خشونت و تشویق به انجام آن مانند آنچه در نوشته‌های ادبای یهودی وجود دارد به کار گرفته شده باشد. تجاوز ، قتل ، کشتار و تنفر تصویری برجسته در تمام صفحات ادبیات یهود است که نمونه آن را هیچ میراث تاریخی و سیاسی به خود ندیده است. برای مثال «ش. شالوم» شاعر یهودی می‌گوید : [1]

قلب‌های ما را سنگ گردان

تا اینکه نرم نشود یا نلرزد

آن‌گاه که پرچم‌های ما بلند می‌شود

بر بالای خون‌هایی که ریخته‌ایم ...

«حییم نحمان بیالیک» شاعر معروف یهودی می‌گوید : « انتقام گرفتن با ریختن خون کودکی کوچک را شیطان نیز هنوز انجام نداده است ، اما ما به علت شکوه و عظمت یهوه آن را انجام خواهیم داد».[2]



[1]  نجیب الأحمد ، الصهیونیه هدفاً و فکراً ، الدائره السیاسیه لمنظمه التحریر ، 1977 ، ص 56.

[2]  مجله الطلائع ، ش 597 ، 13/7/1982.

 

 

 ادبیات خشونت پرور رژیم صهیونیستی...

 

  «حزای لافین» نویسنده یهودی می‌گوید :« ما در روزگار نبرد با اعراب زندگی می‌کنیم. ما در شرایطی زندگی می‌کنیم که می‌توان عنوان «دشت‌های

 

 خون» را به آن اطلاق کرد. بنابراین ، وظیفه ماست که از نوشتن داستان‌های زیبا که در آن از پروانه‌ها ، گل‌ها و روغن پاک و زلال زیتون صحبت

 

 می‌شود ، خودداری کنیم ... من می‌خواهم نسلی بیافرینم که انتقام مرا بگیرد. این نسل همان هزاران خواننده و کودکانی هستند که برای خواندن

 

کتاب‌های من فریاد می‌کشند».

از زبان «دزرائیلی» یکی از قهرمانان داستان‌ها آمده است :« قهرمان بر در خانه‌های شما به پا می‌خیزد و هرآنچه را نزد شماست از بین می‌برد و هیچ‌کس

 

 نخواهد ماند. مرد ، زن ، کودک شیرخوار ، گاو ، گوسفند ، شتر و الاغ همه کشته خواهند شد. از من می‌پرسی که چه می‌خواهم ؟ پاسخ من

 

 موجودیت قومی است که آن را ندارم. از من می‌پرسی که چه می‌خواهم ؟ پاسخ من قدس است».

بدین ترتیب ، ادبیات یهودی موضعی غیرانسانی و غیراخلاقی اتخاذ می‌کند که غرق در گمراهی و نیرنگ و فریب است و احساس کینه و نفرت را در

درون یهودیان می‌کارد و جهانیان را قانع می‌کند که فلسطینیان عنصری مخالف هستند که باید برطبق اصول زیر از بین بروند .


منبع : تروریسم صهیونیستی ص 99





برچسب ها : نمایشگاه بزرگ صهیونیزم شناسی  ,

خدای تحریف شده رژیم صهیونیستی...

خدای تحریف شده ر‍ژیم صهیونیستی

برای اینکه بیشتر به خودپرستی و آرمانهای ضد انسانی یهود پی ببریم توجه خوانندگان محترم را به برخی از عبارات این کتاب (تلمود) که نزد یهود

بسیار مقدس و هم ردیف تورات و عهد عتیق قرار دارد.جلب می‌کنیم:



زمانی که خداوند دستور داد هیکل را خراب کنند مرتکب اشتباه شد، سپس به اشتباه خود اعتراف نموده، گریه کرد و گفت: وای بر من که دستور

دادم خانه‌ام را خراب کنند، هیکل را بسوزانند و فرزندانم را تاراج نمایند.


خداوند چون یهود را به این حالت رها کرد سخت پشیمان است، به اندازه‌ای که هر روز به صورت خود لطمه می‌زند و زار زار گریه می‌کند گاهی نیز

از چشمانش دو قطره اشک به دریا می‌چکد و چنان صدایی می‌کند که همه اهل جهان صدای گریه او را می‌شنوند و در اثر آن آبهای دریا به تلاطم و

زمین به لرزه درمی‌آید.


هرگز خداوند از کارهای ابلهانه، خشم و دروغ برکنار نیست.


ب) برخی از شیطانها فرزند آدم هستند زیرا آدم همسری داشت از شیاطین به نام  لیلیث که 130 سال همسر وی بود در نتیجه برخی از شیاطین

از نسل او متولّد شدند!!  1

 

منبع :
1.دنیا بازیچه یهودص89

 

خدای تحریف شده ر‍ژیم صهیونیستی

یهودیان معتقدند که خدای آنان (یهوه) تنها خدایی است که به سرکوب ملت‌های دیگر ، ریشه‌کنی آنها و ساکن شدن در سرزمین آنها دعوت می‌کند

 تا ملت برگزیده او – یهودیان – پاک و تمیز و دور از هرگونه آلودگی در روی زمین باقی بماند. در تورات تحریف شده‌ای که برای اولین بار پس از مرگ

حضرت موسی (ع) و در زمان یوشع بن نون تدوین شد ، به یهودیان این گونه تلقین و آموزش داده شده است که آنان ملت برگزیده خداوند هستند و

بدین ترتیب از ملت‌های دیگر جدا و منزوی شدند. تورات علت این انتخاب را به شگفتی خداوند عزوجل از قدرت حضرت یعقوب (ع) نسبت می‌دهد.

 به همین دلیل ، برتری یهودیان به دیگران قوی بودن آنان معرفی شده است. علت اینکه خداوند آنان را انتخاب کرده و جد بزرگشان یعقوب به

«اسرائیل» معروف شده جنگی بود که در مسیر رفتن به کنعان بین یعقوب و خود خداوند درگرفت. پس یعقوب شکست نخورد و خداوند از قدرت او

درشگفت شد و او را انتخاب کرد (سفر تکوین ، فصل 22 ، آیه‌های 29-25). هم چنین یهوه به یهودیان هشدار داد که از اختلاط باملت‌های دیگر پرهیز

کنند تا پاکی آنان آلوده نشود. « من ساکنان زمین را به دست تو می سپرم. پس آنان را از پیش خود بران و با آنان عهدی نبند تا در سرزمین تو

ساکن نشوندو تو را به اشتباه نیندازند» (سفر خروج ، فصل 23 ، آیه‌های 23-22).

منبع :
1.تروریسم صهیونیستی ص 181

 

 





برچسب ها : نمایشگاه بزرگ صهیونیزم شناسی  ,

نان نیست؟ نباشد ، که سرِ یار سلامت...

 

ما شاعرِ شهریم ، مجرّد زعلایق

مردِ هنری را چه به اوضاعِ خلایق؟

نان نیست؟ نباشد ، که سرِ یار سلامت

بیکاری و فقر است؟ که دلدار سلامت

ما را چه آجان آمده یا موجرِ منزل؟

ما کشته عشقیم ، به صد دل ، نه به یک دل

دنیای دنی را همه گر آب بگیرد

ما اهلِ دلان را همگی خواب بگیرد

امروز اگر خلق به ما لطف ندارد

روزی به سر مقبره مان گل بگذارد

زیرا که از آنجا که خلایق همه مستند

این مردمِ نادان همه شان مرده پرستند...

این مدّعیان در طلبش بی خبرانند

فاتحه مع الصلوات !

 

 





برچسب ها : جملات ناب  ,

 

چشمی  به هم زدیم جهان این جهان نبود

دیگر از آن جهان مثالی نشان نبود

 

در شهر سکه هامان بی اعتبار شد

ایمانمان به قیمت یک قرص نان نبود

 

او بود و بود او و جز او هیچ بود و هیچ

آن دم که فتنه من و ما در میان نبود





برچسب ها : جملات ناب  ,

نمایشگاه صهیونیزم شناسی. پروتکلهای یهود. سندی که هر انسانی باسد آن را بخواند

 

یکی از حیرت‌انگیزترین، عجیب‌ترین و خطرناک‌ترین کتابهای سیاسی که تاکنون انتشار یافته، کتاب پروتکلهای حکمای یهود می‌باشد.این کتاب مجموعه‌ای از سخنرانیهای یک شخصیت برجسته یهودی است که برای چند نفر از ثروتمندان و

افراد با نفوذ یهود ایراد کرده است.آخرین چاپ این کتاب در غرب به سال 1921 میلادی انجام شد. از آن به بعد هیچ مؤسسه و ناشری جرأت چاپ آن را نداشت زیرا هرکس آن را چاپ یا ترجمه می‌نمود سرانجام توسط یهود کشته می‌شد،

این کتاب به زبان فارسی نیز ترجمه شده و چندین مرتبه به چاپ رسیده است.


پنجه‌های خونین یهود از پشت صفحه‌های کتاب به وضوح آشکار است، صدق گفتار اوسکارلیفی یهودی نیز از این کتاب مشخص می‌شود، او می‌گوید: پادشاه اخلالگران، فتنه‌انگیزان و جلاّدان جهان ما هستیم.


1.اخلاق و سیاست با یکدیگر جمع نمی‌شوند، در نتیجه حاکمی که خویش را پای‌بند به دستورات اخلاقی می‌داند در حقیقت مغز سیاسی ندارد و هرگز حکومتش پایدار نمی‌ماند.


 2.هدف واسطه را توجیه می‌کند، در نتیجه هر عملی در راه رسیدن به هدف انجام دهیم صحیح است.  1

 

منبع :
1.دنیا بازیچه یهود ص102

 

 

نمایشگاه صهیونیزم شناسی. پروتکلهای یهود. سندی که هر انسانی باسد آن را بخواند

 

3.ما نخستین کسانی بودیم که جمله‌های آزادی، مساوات و اخوت را در ذهن مردم انداختیم، مردم بیچاره هم آنها را طوطی‌وار تکرار کردند در صورتی که هیچ یک از آنها تا به حال تحقّق نیافته است، در نتیجه هم آزادی فردی را از دست داده

و هم از حقوق اجتماعی خویش محروم شدند.این کلمات مانند کِرم، سعادت مسیحیان را آهسته‌آهسته نابود می‌کند با وجود این، آنها پرچم ما را بر فراز کشورهای خویش نصب کرده و دولتهای خود را یکی پس از دیگری در اختیار ما قرار

می‌دهند.


4.با جمله حقوق کارگران فقرا و بینوایان را دچار بحران نمودیم زیرا فشار زندگی آنها را از رسیدن به این حقوقِ ساختگی بازداشته، در نتیجه هم از حقوق روزانه خود محروم شده و هم در اثر اعتماد به کابینه‌های کارگران و تظاهرات بی‌مورد،

فقیرتر و بیچاره‌تر گشتند.


5.برای مجبور نمودن اجتماع در پیروی از سیاست یهود باید به اندازه‌ای در قوانین دولتی تغییر و تحول ایجاد نماییم تا همیشه اجتماع متحیر بوده، نتواند حرف اشتباه و صحیح را از یکدیگر تشخیص دهد، در نتیجه از هر رأی مجهولی پیروی

خواهد کرد. 1

 

منبع :
1.دنیا بازیچه یهود ص 105 و 106

 

 

نمایشگاه صهیونیزم شناسی. پروتکلهای یهود. سندی که هر انسانی باسد آن را بخواند


6.پیروی از علما را ارتجاع و کهنه‌پرستی جلوه می‌دهیم تا مردم اطراف آنها جمع نشوند و بدین وسیله از یگانه دشمنی که ممکن است مقابل ما ایستادگی کند آسوده خواهیم شد.


7.تفسیرهای متعددی برای کلمه آزادی بیان شده است ولی بهترین تفسیر این است که بگوییم: آزادی یعنی مواردی که قانون رخصت می‌دهد زیرا این معنی با هدفهای ما بهتر سازش دارد و تعیین آن موارد به دست ما است و این ما

هستیم که قانون را جعل می‌کنیم. دیگر کسی نمی‌تواند به سیاست ما کوچک‌ترین اعتراضی نماید، ما هر نشریه‌ای که قصد حمله یا جبهه‌گیری در مقابل ما داشته باشد فوراً آن را به بهانه تحریک احساسات عمومی توقیف خواهیم کرد.


هر خبری قبل از آنکه به گوش کسی برسد به اطلاع ما می‌رسد، یعنی کنترل اخبار جهان به دست ما است، تنها خبرهایی به اطلاع عموم مردم می‌رسد که به سود ما باشد.


8.روزنامه یکی از بهترین و مهم‌ترین وسیله نشر افکار ما است. روزنامه‌نگاری یکی از منابع سرشار فرهنگ است ولی چون دولتها نتوانستند از آن به طور  شایسته‌ای استفاده کنند سرانجام به دست ما افتاد و ما توسط آن توانستیم افکار

خود را در ذهن مردم بگنجانیم و صدها کرور طلا و نقره جمع‌آوری نماییم.






برچسب ها : نمایشگاه بزرگ صهیونیزم شناسی  ,
<      1   2   3   4   5   >>   >




درباره وبلاگ

جستجو

آمار


    بازدید امروز : 131
    بازدید دیروز : 150
    کل بازدید : 915008
    تعداد کل یاد داشت ها : 1623
    آخرین بازدید : 103/2/14    ساعت : 7:22 ص

دانشنامه مهدویت

دیگر امکانات